پنجشنبه ۱۳۹۸/۰۵/۱۷

قاسمی اعلام کرد،

نورپردازی خیابان ها به مناسبت اعیاد غدیر و قربان

قاسمی، مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین گفت: به مناسبت فرارسیدن ایام با سعادت اعیاد غدیر و قربان و اهمیت این اعیاد برای تمام شیعیان جهان، سازمان زیباسازی شهرداری قزوین نسبت به زیباسازی محیط و فضاسازی شهری اقدام کرده است که نورپردازی خیابان ها در رأس برنامه های این سازمان قرار گر فته است.

به گزارش روابط عمومی سازمان زیباسازی شهرداری قزوین، داریوش قاسمی مدیرعامل این سازمان درباره نورپردازی خیابان های سطح شهر تصریح کرد: نورپردازی های سطح شهر موجب رونق شهری و افزایش زیبایی بصری در سطح شهر می شود؛ از همین رو برای تأمین روحیه نشاط شهروندان و بالابردن سطح نشاط در جامعه باید به زیبایی شهری توجه بیشتری شود.

وی ادامه داد:  از دیگر موارد مورد توجه واهمیت نورپردازی خیابان ها افزایش امنیت تردد در سطح شهر و زیبایی خیابان ها برای حضور شهروندان در محیط های اجتماعی و دوری از انزوا است. با توجه به این موضوع که قزوینی ها شهروندانی مبادی آداب و درون گرا هستند.

این مسئول تصریح می کند:  اعیاد غدیر و قربان هم که از اعیاد بسیار مهم برای شیعیان به شمار می رود نیازمند اقدامات ویژه ای برای جلب رضایت شهروندان توسط مجموعه مدیریت شهری است، چنانچه زیباسازی شهری از وظایف ذاتی سازمان زیباسازی شهرداری قزوین است باید برای گرامیداشت مناسبت هایی که مورد توجه شهروندان است اقدامات ویژه ای انجام دهد.

قاسمی با اشاره به این موضوع که نورپردازی خیابان های سطح شهر از جمله خیابان خیام به عنوان یکی از مسیرهای پرتردد شهری در دستور کار این سازمان قرار گرفته است بیان کرد: این  نورپردازی ها به مناسبت فرارسیدن اعیاد قربان و غدیر انجام شده و با آغاز فعالیت این نورآرایی ها به زیبایی بصری خیابان های شهر افزوده شده است.

قاسمی همچنین از تعمیر و اصلاح پایه چراغ های بلوار آز ادگان(غیاث آباد) نیز یاد و تشریح کرد: پایه چراغ های بلوار آزادگان قدیمی و دچار مشکلات فنی شده بود که سازمان زیباسازی شهرداری قزوین نسبت به اصلاح و تعمیر این پایه چراغ ها  اقدام کرده و این عمل موجب جلب رضایت شهروندان ساکن این محدوده شده است.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین خاطرنشان کرد:  رضایت شهروندان موجب ایجاد انگیزه برای مجموعه مدیریت شهری می شود تا بتواند در راستای تحقق اهداف شهری، توسعه شهر و دستیابی به نقطه ایده آل شهری بیشتر تلاش کند.

تصاویر مرتبط