پنجشنبه ۱۳۹۸/۰۵/۱۷

قاسمی:

جشنواره "کافوهای زیبا" در قزوین برگزار می شود

داریوش قاسمی، مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین، گفت: همزمان با گرامیداشت " هفته فرهنگی قزوین" این سازمان با همکاری انجمن هنرهای تجسمی استان نسبت به برگزاری جشنواره "کافوهای زیبا" اقدام کرده است.

به گزارش روابط عمومی سازمان زیباسازی شهرداری قزوین؛ قاسمی گفت: این جشنواره با هدف معرفی قزوین در سطوح ملی و فرا ملی به عنوان پایتخت خوشنویسی و هنر که دارای قدمت زیادی در این عرصه است مقارن با هفته فرهنگی قزوین در شهریور ماه سال جاری برگزار می شود.

وی با بیان این که جشنواره کافوهای زیبا از یک تا 6 شهریور ماه برگزار می شود، خاطرنشان کرد: مسیرهای مورد نظر برای اجرای کافوها در سطح شهر مشخص شده و امکانات و تمهیدات لازم برای اجرای آن ها توسط هنرمندان آماده شده است.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری گفت: این جشنواره در سطح استان قزوین برگزار می شود و هنرمندان می توانند آثار خود راثار خود را  تا 29 مرداد ماه امسال به ایمیل دبیرخانه جشنواره به نشانی info.qvaa@gmail.com ارسال کنند.

قاسمی تصریح کرد: علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به پورتال سازمان زیباسازی شهرداری قزوین به نشانی zibasazi.qazvin.ir مراجعه و یا با تلفن های دبیرخانه 33328007-  028 و 09024502117 تماس حاصل کنند.

پایان پیام.

 

تصاویر مرتبط