سه‌شنبه ۱۳۹۸/۰۵/۰۱

قاسمی؛

میدان تهران قدیم بازپیرایی می شود

داریوش قاسمی، مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین، گفت: این سازمان، با توجه به رسالت خود، نسبت به بازپیرایی میدان تهران قدیم اقدام کرده است.

 به گزارش روابط عمومی سازمان زیباسازی شهرداری قزوین؛ قاسمی با اشاره به این که زیباسازی شهر به ویژه میادین و ورودی هر شهر برای مجموعه مدیریت شهری و شهروندان اهمیت دارد، افزود: میدان تهران قدیم، یکی از دروازه های تاریخی و زیبای قزوین است که میراثی ارزشمند و حائز اهمیت است و به عنوان یکی از ورودی های پرتردد شهر محسوب می شود.

وی ادامه داد: میدان تهران قدیم علاوه بر اینکه یکی از ورودی های مهم شهر است، یک جاذبه تاریخی و گردشگری برای قزوین به شمار می رود، از همین رو؛ سازمان زیباسازی شهرداری قزوین در تلاش است با بازسازی منظر و سیمای این دروازه نسبت به احیای آن گام بردارد.

قاسمی بیان کرد: مقرر شد، یک آب نمای بتنی با 9 نازل در دو سطح دیواره های داخلی در ارتفاع یک متر و 20 سانت و دیواره های خارجی 70 سانتی متر  در این میدان ساخته شود.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری یادآور شد: احداث این سازه از نیمه تیرماه آغاز و بر اساس برنامه ریزهای صورت گرفته در دو ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید.

پایان پیام.

تصاویر مرتبط