یکشنبه ۱۳۹۸/۰۴/۳۰

تیرماه سال جاری؛

اعضای شورای اسلامی شهر هچیرود مازندران از قزوین بازدید کردند

جمعی از اعضای شورای اسلامی و کارکنان شهرداری شهر هچیرود از توابع استان مازندران با هدف ایده برداری و تعامل در حوزه مدیریت شهری از سازمان زیباسازی شهرداری و اقدامات این سازمان در سطح شهر قزوین بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی سازمان زیباسازی شهرداری قزوین، طی این بازدید میان مدیران شهری هچیرود و شهرداری قزوین تبادل نظر صورت گرفت. درخصوص نحوه برقراری ارتباط وهمدلی مدیران شهری و سازمان های مرتبط برای توسعه شهری نیز به گفت و گو پرداختند.

بر اساس این گزارش؛  رئیس شورای اسلامی شهر هچیرود مهم ترین عامل موفقیت شهر قزوین در زمینه توسعه شهری و روند رو به رشد زیباسازی شهری برقراری تعامل و و جود وحدت رویه میان مدیران شهری است.

او یکی دیگر از دلایل مهم رونق شهر را همکاری وهمراهی شهروندان با مجموعه مدیریت شهری دانست و از این وحدت رویه به عنوان یک عامل موثر در رشد و توسعه شهر یاد کرد. همچنین قزوین را نسبت به سایر شهرها در این عرصه موفق یاد کرد.

یکی دیگر از کارکنان شهرداری هچیرود،  قزوین را به عنوان یک نمونه موفق در عرصه نورپردازی خیابانی معرفی کرد و تلاش های سازمان زیباسازی شهرداری قزوین را موثر دانست؛ به گونه ای که تغییرات لازم در زمینه زیباسازی در سطح شهر مشهود است و در مقایسه با سال های گذشته مورد توجه  است.

در این دیدار، حسن حسن دوست معاون سازمان زیباسازی شهرداری قزوین هم از برنامه ها و بازدیدهای این چنینی به عنوان یک عامل موثر در برقراری ارتباط میان شهرهای مختلف و بهره گیری از تجربیات و ایده پردازی یاد کرد.

اعضای شورای شهر و کارکنان شهرداری شهر هچیرود از دهکده طبیعت، کارگاه هنری آقای جمالی، کارگاه آقای محمدی، المان های شهری، نورپردازی معابر در شهر، سازه های نوری مختلف سطح شهر، پل طبیعت و پل معلق هم بازدید کردند.

 

 

 

تصاویر مرتبط