شنبه ۱۳۹۸/۰۳/۲۵

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین خبر داد؛

فضاسازی شهر به مناسبت عید سعید فطر

قاسمی مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین گفت: با توجه به این موضوع که عید سعید فطر یکی از مهم ترین اعیاد برای مسلمانان است این سازمان نسبت به فضاسازی محیطی مناسب اقدام کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان زیباسازی شهرداری قزوین، داریوش قاسمی مدیرعامل این سازمان افزود: با توجه به این موضوع که هر سال نماز عید سعید فطر در مسجد النبی(ص) برگزار می شد و امسال تصمیم نماینده مقام معظم رهبری در استان و امام جمعه قزوین و مجموعه مدیریت شهری و ستاد اقامه نماز عید فطر برای برگزاری نماز این عید گرفته شد 10 عدد بیلبورد، 5  عدد عرشه پل و 15 عدد فیکسچر در سطح شهر نصب شد.

وی ادامه داد: بنا برتصمیمات گرفته شده در ستاد اقامه نماز عید فطر  با استناد بر روایات و احادیث مبنی بر این که مستحب است نماز عید فطر در فضای باز و بدون سقف زیر آسمان برگزار شود، مقرر شد که این مراسم به صورت متمرکز و در بلوار شهید لشگری برگزار شد.

این مسئول بیان کرد: این تصمیم بر اساس جلساتی متمادی در دفتر امام جمعه و فرمانداری گرفته شد که مورد توجه و استقبال شهروندان نیز قرار گرفت.

قاسمی یادآور شد: نصب ریسه های پرچمی و تعویض پرچم های میادین نیز از دیگر اقداماتی است که توسط سازمان زیباسازی شهرداری قزوین صورت گرفت.

تصاویر مرتبط