شنبه ۱۳۹۷/۱۲/۰۴

قاسمی:

پنج جشنواره برای استقبال از بهار و افزایش نشاط اجتماعی برگزار می شود

داریوش قاسمی، مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین در آیین افتتاحیه جشنواره کافو های زیبا گفت: ۵ جشنواره برای استقبال از بهار و افزایش نشاط اجتماعی در قزوین برگزار می شود

به گزارش اداره روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری قزوین؛ قاسمی افزود: سال ۹۷ به دلیل برگزاری جشنواره تخم مرغ های رنگی، متفاوت از سال های گذشته بود و سیاست بر این شد تا به این موضوع بیشتر اهمیت دهیم.

وی با بیان اینکه در سال ۹۷ بودجه سازمان زیباسازی با افزایش حدود ۶۰ تا ۷۰ درصدی روبرو بود و در سال ۹۸ نیز بودجه به میزان ۵۶ درصد افزایش یافت، عنوان کرد: این سازمان با اجرای پروژه های مختلف و استفاده از ظرفیت هنرمندان توانست بودجه خود را به ۶ میلیارد تومان افزایش دهد تا اقدامات شایسته و درخور شهروندان و به منظور زیباسازی شهر انجام دهد.

این مسوول ضمن تقدیر از انجمن هنرهای تجسمی برای همراهی با سازمان زیباسازی شهرداری قزوین گفت: در اسفند ماه سال جاری، ۵ جشنواره برگزار می شود و نتایج مطلوب آن همچون جشنواره های گذشته موجب زیبایی چهره شهر خواهد شد.

قاسمی تصریح کرد: اکنون جشنواره های کافو های زیبا با 15 اثر آغاز می شود و پس از اتمام تمامی جشنواره ها، مراسم اختتامیه ای با حضور شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر قزوین در ابتدای سال ۹۸ برگزار می شود.

پایان پیام.

تصاویر مرتبط