دوشنبه ۱۳۹۶/۰۵/۲۳

قاسمي، مدير عامل سازمان زيباسازي شهرداري قزوين:

تابلوي معابر در نواحي منفصل شهري قزوين نصب مي‌شود

داريوش قاسمي، مدير عامل سازمان زيباسازي شهرداري قزوين از نصب تابلوي معابر در نواحي منفصل شهري قزوين خبر داد.

به گزارش روابط عمومي سازمان زيباسازي شهرداري قزوين؛ قاسمي گفت: يکي از وظايف اصلي سازمان زيباسازي نصب و اصلاح تابلوهاي معابر شهري مي باشد که سازمان  از زمان تاسيس خود اقدام به اين کار  کرده است.

 قاسمي  افزود: با توجه به اينکه در شهر قزوين نصب تابلوهاي معابر تقريبا  به پايان رسيده  است و فقط مواردي که از سوي واحد137 به سازمان  اعلام و يا در بازديد کارشناسان به رويت مي‌رسد پيگيري، نصب و يا اصلاح مي‌شوند.

وي بيان کرد: نصب تابلوهاي معابر  نواحي منفصل شهري نجف آباد، وثوق آباد ، حسن آباد ، هفت سنگان، دانش، مشعلدار ، اسماعيل آباد و امير آباد به پايان رسيده است.

اين مسوول گفت: در اين نواحي منفصل نزديک به 470 عدد تابلوي معابر از نوع پايه دار و ديواري نصب شده است.

قاسمي افزود: بازديد از کوچه هاي چوبيندر ، خير آباد و ناصر آباد  نيز در حال انجام مي باشد که پس از بازديد و هماهنگي با واحد نامگذاري  تابلوهاي معابر شهري قزوين در خصوص کوچه هاي بدون نام  اقدام به ساخت و نصب تابلو خواهد شد.

اين مسوول ابراز کرد: اعضاي شوراي نامگذاري تابلوهاي معابر متشکل از شوراي شهر ، فرمانداري ، بنياد شهيد ، ادازه مخابرات ، روابط عمومي شهرداري قزوين و سازمان زيباسازي هستند و وظيفه اجرايي ساخت و نصب تابلوهاي معابر پس از نامگذاري توسط اين شورا از سوي اين سازمان انجام مي شود