سه‌شنبه ۱۳۹۵/۰۳/۰۴

قاسمي، مدير عامل سازمان زيباسازي شهرداري قزوين خبر داد؛

آذين‌بندي و فضاسازي شهر قزوين به مناسبت اعياد شعبانيه

داريوش قاسمي، مدير عامل سازمان زيباسازي شهرداري قزوين گفت: شهر قزوين به مناسبت اعياد شعبانيه با نصب ريسه‌ها و پارچه‌هاي رنگي، آذين‌بندي و فضاسازي شد.

به گزارش روابط عمومي سازمان زيباسازي شهرداري قزوين؛ داريوش قاسمي با تبريک اعياد شعبانيه به تشريح اقدامات سازمان زيباسازي شهرداري قزوين در اين اعياد پرداخت و افزود:  سازمان زيباسازي با نصب ريسه‌ها و پارچه‌هاي رنگي و روشن کردن نورپردازي‌هاي سطح شهر به استقبال اين اعياد مبارک و خجسته رفت.

وي از نصب بيش از 15 هزار متر ريسه‌هاي پارچه اي الوان در معابر عمومي و مکان‌هاي پرتردد شهر از جمله خيابان‌هاي سپه، بوعلي، راه آهن، فلسطين، نادري  و ... و ريسه بندي ميادين جانبازان، گلها و تهران‌قديم و ... خبر داد و گفت: همچنين ريسه‌هاي رنگي در مقابل ادارات و سازمان‌هاي دولتي از جمله استانداري، فرمانداري و دادسرا نصب شده است.

وي از نورپردازي و نورآرايي و نصب ريسه هاي لامپي و مون لايت و القاب حضرت مهدي در ميادين اصلي شهر از جمله ميدان سيد حسن نصرا... ،  ميرعماد، تهارنقديم و ... نيز خبر داد.

قاسمي در ادامه از خريد و نصب بيش از سه هزار متر پارچه از جنس ساتن در رنگ‌هاي شاد که براي اولين بار در سطح شهر نصب شده است خبر داد و بيان کرد: اين پارچه‌ها با طرح متفاوت در ميادين اصلي شهر و مکان‌هاي پرتردد مثل خيابان طالقاني، بلوار آيت ا... خامنه‌اي، ميدان نصر و سرداران و عارف نصب شده است.

وي در ادامه به نصب بيش از 400 متر بنر به مناسبت اعياد شعانيه نيز اشاره کرد و ادامه داد: سازمان براي تبليغات و برگزاري جشن‌هاي شعبانيه اقدام به واگذاري ابزارهاي تحت اختيار خود به برگزار کنندگان اين جشن‌ها و هيئتهاي مذهبي کرده است.

مديرعامل سازمان زيباسازي از صدور مجوز نصب داربست بصورت طاق نصرت، جايگاه برگزاري مراسم و پخش نذورات جشن ميلاد حضرت مهدي موعود(ع ) به تعداد بيش از 30 مورد خبر داد.

وي از هيات‌ها، مساجد و محله‌هاي که در اين آذين بندي بصورت خود جوش و بدون استفاده از امکانات شهرداري اقدام کردند تقدير و تشکر کرد و گفت: اميدواريم اين حرکت مردمي در تمامي مناسبت‌هاي ملي و مذهبي ادامه داشته باشد.

اين مسوول از آمادگي سازمان زيباسازي شهرداري قزوين براي ارائه هرگونه مشاوره و دريافت ايده و نظرات سازنده و قابل اجرا از همه هنرمندان و عموم مردم و هيئتهاي مذهبي در اين زمينه خبر داد.

پايان پيام

 

تصاویر مرتبط