دوشنبه ۱۳۹۴/۱۰/۲۱

قاسمي، مدير عامل سازمان زيباسازي شهرداري قزوين خبر داد؛

پايان ثبت‎نام جشنواره استقبال از بهار براي طراحي المان‌هاي نوروزي95

داريوش قاسمي، مديرعامل سازمان زيباسازي از استقبال بي‌نظير هنرمندان سراسر کشور از فراخوان ثبت‎نام جشنواره استقبال از بهار براي طراحي المان‌هاي نوروزي95 و پايان ثبت‌نام اين جشنواره خبر داد.

 

 

به گزارش روابط عمومي سازمان زيباسازي شهرداري قزوين؛ داريوش قاسمي گفت: سازمان زيباسازي شهرداري قزوين با هدف ايجاد زيبايي بصري، معرفي منطقه از نظر فرهنگي، تاريخي و گردشگري اقدام به برگزاري فراخوان استقبال از بهار براي طراحي المان‌هاي نوروزي95 کرد تا از توانمندي افراد هنرمند، استعدادهاي جديد و ايده‌هاي نو بهره‌مند شود.

مديرعامل سازمان زيباسازي شهرداري قزوين با بيان اينکه هنرمندان از سراسر کشور در فراخوان استقبال از بهار 1395 شرکت کردند،افزود: فراخوان جشنواره استقبال از بهار در 4 محور هويت شهر قزوين، آيين‌هاي نوروزي و خاطره انگيزي، زندگي شب و  شهر خلاق برگزار شد.

قاسمي ادامه داد: در اين جشنواره 300 نفر ثبتنام کردند و 464 اثر به دبيرخانه ارسال شده است.

اين مسوول اضافه کرد: آثار رسيده در تاريخ 24 دي 94 توسط 4 تن از اساتيد بزرگ مجسمه سازي ايران داوري خواهد شد.

وي با بيان اينکه فراخوان جشنواره از تاريخ 12 آذر94 آغاز شد، افزود: مهلت ثبت‌نام اين جشنواره تا 20 آذر94 بود که به دليل استقبال پرشور هنرمندان تا تاريخ 5 دي95 تمديد شد.

قاسمي بيان کرد: از 10 تا 15 دي ماه آثار ثبت‌نام کنندگان جمعآوري شد که با تماس‌هاي مکرر هنرمندان مبني بر تمديد مهلت ارسال آثار تا پنجشنبه پايان وقت اداري 17دي ماه سال جاري تمديد شد که با  توجه به تمديد مجدد از دريافت آثار پس از اين تاريخ خوداري خواهد شد.

پايان پيام

 

 

تصاویر مرتبط