یکشنبه ۱۳۹۴/۱۰/۰۶

قاسمي، سرپرست سازمان زيباسازي شهرداري قزوين خبر داد؛

نقش بوم و رنگ بر ديوارهاي شيرخوارگاه حليمه (س)

داريوش قاسمي، سرپرست سازمان زيباسازي شهرداري قزوين گفت: به همت سازمان زيبا سازي شهرداري قزوين نقاشي ديواري بر ديوارهاي شير خوارگاه حليمه نقش بست.

به گزارش روابط عمومي سازمان زيباسازي شهرداري قزوين؛ داريوش قاسمي افزود: هدف از اين اقدام  تلطيف روحيه و زيباسازي محيط پيرامون اين کودکان است که در 220متر و با استفاده از 25 تصوير با موضوع دنياي زيباي کودکان  تصوير سازي و به اجرا درآمده است.

 وي يادآور شد: اين حرکت فرهنگي در مدت  هفت روز توسط خانم حميده شاهدنيا از هنرمندان بومي استان انجام شده است.

قاسمي افزود: شهروندان مي توانند اين اثر هنري زيبا را که بر روي ديوار شير خوارگاه حليمه واقع در بلوار ميزا کوچک خان، نرسيده به چهار راه نسيم شمال نقش بسته است مشاهده کنند.

سرپرست سازمان زيباسازي شهرداري قزوين، ضرورت حمايت از کودکان تاکيد و خاطر نشان ساخت: اميدواريم اين حرکت ارزشمند فرهنگي و اجتماعي تداوم داشته باشد و ساير سازمان ها و ارگان ها نيز در جهت حمايت از اين کودکان اقدامات شايسته اي را انجام دهند، چراکه اين کودکان نسل آينده جامعه را تشکيل مي دهند.

قاسمي، در ادامه هنر را داراي اشکال مختلفي دانست و افزود: هر يک از شاخه هاي هنري انسان را به شگفتي وا مي دارد که يکي از آنها نقاشي هايي است که برديوار خيابان ها و کوچه ها نقش مي بندد و باعث زيبا و جذاب شدن محيط پيرامون ما مي شود.

وي در توضيح نقاشي ديواري گفت: در اين سبک نقاشي به علت فضاي زيادي که وجود دارد طراح مي تواند حس دورني خود را به خوبي و با تمام جزييات به تصوير بکشد.

پايان پيام

 

تصاویر مرتبط