سه‌شنبه ۱۳۹۴/۰۹/۰۳

قاسمي، سرپرست سازمان زيباسازي شهرداري قزوين خبر داد:

نصب و اصلاح 275 تابلوي معابر شهر قزوين

سرپرست سازمان زيباسازي شهرداري قزوين، از نصب و اصلاح 275 تابلوي معابرسطح شهر قزوين از ابتداي مهر ماه سال جاري تاکنون خبر داد.

به گزارش روابط عمومي سازمان زيباسازي شهرداري قزوين؛ داريوش قاسميبا اشاره به اينکه مجموعه تابلوهاي معابر شهري جزيي از مبلمان شهري با کارکرد اطلاع رساني محيطي هستندکه نظم بخشي به آنها تاثير بسزايي در کاهش اغتشاشات بصري و افزايش خوانايي محيط شهري دارد، افزود: در اين راستا تعداد يکصد و30 تابلوي معرفي کوچه از نوع در محله مولوي،  منطقه يک شهرداري نصب شده است.

وي با اشاره به نصب واصلاح  تعداد يکصد و45  تابلو کوچه در معابر منطقه سه شهرداري اظهار داشت: اين تابلوها مربوط به مناطق پونک ، بلوار نخبگان ، شهرک مينودر ، ناحيه مهديه مي باشد. که يک سوم از اين تعداد ساخته و نصب شده و مابقي اصلاح شده اند.

اين مقام مسئول با تاکيد بر اينکه بايد بپذيريم که شهر، محل زندگي مجموعه اي از آدم ها با نيازها، علايق و سليقه هاي مختلف است و شهر خوب شهري است که نيازهاي مردمش را مي شناسد و به آن پاسخ مي دهد، ادامه داد: در اين راستا تعدادي از تابلوها در راستاي پاسخگويي به نياز شهروندان محترم که در سامانه 137 شهرداري ثبت شده بود، نصب و اصلاح شده است.

قاسمي تصريح کرد: نظارت، نصب و اصلاح تابلوهاي معابر و کوچه ها  يکي از وظايف اصلي سازمان زيباسازي شهرداري قزوين مي باشد که سعي شده با بازديدهاي مستمري که از سوي ناظرين اين سازمان در سطح شهر انجام مي گيرد، نياز سنجي شده و اقدامات سازمان بر اين اساس صورت گيرد.

وي در خاتمه، يادآور شد: اين سازمان جهت پاسخگويي به نيازهاي شهروندان تمام سعي خود را براي انجام اقدامات قابل قبول صورت مي دهد،که جا دارد از شهروندان محترم بابت اطلاع رساني به موقعي که از طريق سامانه 137 انجام مي دهند ، قدرداني کنيم.

 

تصاویر مرتبط