چهارشنبه ۱۳۹۴/۰۸/۲۷

قاسمي، سرپرست سازمان زيباسازي شهرداري قزوين خبر داد؛

هزينه پاکسازي ديوار نويسي‌ها از شهروندان متخلف دريافت مي‌شود

داريوش قاسمي،سرپرست سازمان زيباسازي شهرداري قزوين:ديوار نويسي و تبليغات بر روي ديوارهاي شهر ، علاوه بر صدمه زدن به اموال عمومي موجب تخريب سيماي شهري مي شود.

 

به گزارش روابط عمومي سازمان زيباسازي شهرداري قزوين؛ قاسمي افزود: با وجود اينکه در دهه اخير تبليغات به اشکال مختلف مانند ارسال پيامک گروهي، تبليغات در صدا و سيما و اينترنت ، استند و بيلبوردهاي خياباني، نصب بنر و پارچه نوشته، توزيع اعلاميه از طريق پست و  ... رونق گرفته است، ولي هنوز هيچ يک از شيوه‌هاي تبيلغاتي جديد جاي تبليغات با اسپري و ديوار اسپري بر روي ديوارنويسي را نگرفته و همچنان تعداد زيادي از مردم از تبليغات با اسپري بر روي ديوارها استفاده و با اين اقدام چهره شهر را مخدوش مي کنند.

وي بيان کرد: اين افراد بدون توجه به حقوق شهرونداي نسبت به نصب تبليغات خود بر روي ديوارهاي سطح شهر اقدام مي‌کنند که اين کار بر اساس ماده 92 قانون شهرداري ها تخلف محسوب مي‌شود.

اين مسوول با تاکيد بر اين مطلب که بخش زيادي از درآمد شهرداري هر سال صرف پاکسازي تبليغات ديوار نويسي هاي شهر مي شود، از شهر وندان خواست از انجام اين رفتار ناقص حقوق شهرندي خوداري کنند، در غير اينصورت با اطلاع نيروهاي مربوط شهرداري ، اقدام آنها مورد پيگيري قرار گرفته و برابر مصوبه شوراي اسلامي شهر قزوين مشمول پرداخت هزينه پاکسازي خواهند شد.

پايان پيام

 

تصاویر مرتبط