سه‌شنبه ۱۳۹۴/۰۷/۰۷

قاسمي، سرپرست سازمان زيباسازي شهرداري قزوين خبر داد:

قزوين، رنگ و بوي حماسه به خود گرفت

داريوش قاسمي، سرپرست سازمان زيباسازي شهرداري قزوين گفت:همزمان با بزرگداشت هفتة دفاع مقدس؛ سازمان زيباسازي شهرداري قزوين اقدام به چاپ و نصب تصاوير حماسه‌آفريني رزمندگان اسلام نمود تا شهر قزوين در اين هفته پرشکوه رنگ و بوي متفاوت از روزهاي قبل به خود بگيرد.

به گزارش روابط عمومي سازمان زيباسازي شهرداري قزوين;قاسمي با بيان اين مطلب و با تاکيد بر اين نکته که هفته دفاع مقدس نمودار مجموعه اي از برجسته ترين افتخارات ملت ايران در دفاع از مرزهاي ميهن اسلامي و جانفشاني رزمندگان اسلام است، افزود: در طرح ويژه‌اي که به مناسبت بزرگداشت اين هفته از سوي سازمان پيش بيني شده است، تصاويري زيبا و تاثير گذار از جلوه‌هاي حماسه‌آفريني رزمندگان اسلام چاپ و بر روي ابزار هاي تبليغاتي سازمان جهت اکران عمومي نصب گرديد.
وي با اشاره به اين که ما نبايد در هيچ برهه اي از زمان رشادت و شجاعت هاي رزمندگان هشت سال دفاع مقدس را فراموش کنيم، تصريح کرد: انتشار اين تصاوير در سايزهاي بزرگ و اختصاص  270 متر مربع از تابلوهاي سطح شهر به اين موضوع، به شهروندان کمک مي کند تا از اين دلاوران آگاه و شجاع درس بگيرند وآنان را الگوي تربيت جوانان خود در همه ادوار  بدانند.
قاسمي يادآور شد: ويژگي مشترک همة اين تصاوير، ثبت لحظه‌هايي از فتح و پيروزي، وداع و خداحافظي، دوستي و همدلي در فضاي معنوي جبهه‌هاست که ياد وخاطره غيور مردان را در ذهن ها ماندگار مي کند.
اين مقام مسئول خاطر نشان کرد: بخش زيادي از فضاهاي تبليغاتي در محورهاي پر تردد شهر نصب شده است تا مورد مشاهده عموم مردم قرار گيرد.
وي در پايان اظهار داشت : براي اين که در هفته دفاع مقدس شهر قزوين رنگ و بوي متفاوتي  به خود بگيرد، تعدادي از ابزارهاي تبليغاتي اعم از بيلبرد، تابلوي پل عابر پياده و فيکسچر نيز جهت اطلاع رساني برنامه هاي اين هفته، در اختيار سپاه صاحب الامر استان، پايگاه هاي مقاومت بسيج و مساجد قرار گرفته است که اميدواريم با اين اقدامات هرچند ناچيز، دين خود را به دلاوران هشت سال دفاع مقدس ادا نماييم .#

تصاویر مرتبط