سه‌شنبه ۱۴۰۲/۰۵/۲۴

منجم مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین:

بازطراحی نقاشی دیواری شهید لشگری به اتمام رسید

منجم مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین از ترمیم و بازطراحی نقاشی دیواری و بازسازی تمثال شهید خلبان حسین لشگری در آستانه سالروز ورود آزادگان سرافراز به کشور خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان زیباسازی شهرداری قزوین؛علیرضا منجم افزود: با توجه به گذشت سالها از اجرای نقاشی دیواری شهید لشگری و لزوم ترمیم و بازسازی آن، عملیات ترمیم و بازطراحی نقاشی دیواری این شهید در بلوار لشگری ابتدای مدنی شرقی انجام شد.


وی تصریح کرد: ضرورت شناساندن شهدا به نسل نوجوان وجوان یکی از رویکردهای سازمان زیباسازی است که در همین راستا ترسیم تصاویر شهدا با هدف زنده نگه داشتن یاد و نام آنان انجام  می شود.


مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین خاطرنشان کرد: اجرای ترمیم و بازطراحی نقاشی دیواری شهید لشگری به مساحت ۳۰۰ مترمربع توسط هنرمندان قزوینی و به سفارش این سازمان انجام شده است  که همزمان با ۲۶ تیرماه سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی رونمایی خواهد شد.


منجم یادآور شد: شهید حسین لشگری از خلبان‌های نیروی هوایی ارتش بود که در جنگ تحمیلی اسیر شد و پس از ۱۸ سال اسارت در عراق به ایران بازگشت و در ۱۹ مرداد ماه سال ۱۳۸۸ در اثر عوارض ناشی از جنگ به شهادت رسید.

 

انتهای پیام/

تصاویر مرتبط