سه‌شنبه ۱۴۰۲/۰۵/۲۴

منجم خبر داد:

فضاسازی سطح شهر قزوین به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی

منجم مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین از انجام فضاسازی سطح شهر قزوین به مناسبت فرا رسیدن ۲۶مردادماه سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان زیباسازی شهرداری قزوین؛علیرضا منجم ضمن گرامیداشت سالروز بازگشت غرورآفرین آزادگان سرافراز به میهن اسلامی اظهار کرد: ۲۶ مرداد ماه، روز پاسداشت عزت، شرف، غیرت، ایستادگی و سرافرازی مردان مقاوم و صبور عرصه ایثار و شهادت است.


وی تصریح کرد: بر همین اساس سازمان زیباسازی نسبت به طراحی، چاپ و نصب بنر بر روی سازه های تبلیغاتی سطح شهر، پل های عابرپیاده و میادین با مضمون گرامیداشت بازگشت آزادگان نموده است.


منجم خاطرنشان کرد: این سازمان با چاپ تصاویر حجت الاسلام ابوترابی بر روی بنرها یاد و خاطره این سردار آزادگان را نیز گرامی داشته است.


مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین  اجرای نورپردازی با روش لوگوپروژکتور بر روی المان میدان مینودر را یکی دیگر از اقدامات این سازمان اعلام کرد و گفت: در این نورپردازی با استفاده از نور زرد کلمه آزادگان با طرحی از کبوتر، شاخه زیتون و پرچم ایران بر روی جداره المان مینودر نقش بسته که جلوه زیبایی به این‌ میدان داده است.

 

انتهای پیام/

تصاویر مرتبط