سه‌شنبه ۱۴۰۲/۰۳/۰۲

منجم:

آذین بندی و فضا آرایی شهر به مناسبت دهه کرامت انجام شد

منجم مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین گفت: همزمان با فرا رسیدن دهه کرامت و ولادت باسعادت حضرت فاطمه معصومه(س) و امام رضا(ع) فضاآرایی و آذین بندی سطح شهر انجام شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان زیباسازی شهرداری قزوین؛ منجم افزود: به مناسبت ایام دهه کرامت با همکاری آستان قدس رضوی طرح های این آستان چاپ و در استرابورد ها، بیلبوردها، پلها و تابلو‌های تبلیغاتی و... نصب شد.

 
وی اظهار کرد: همچنین بیش از ۳۸۰ عدد پرچم های رنگی با نوشته السلام علیک یا علی بن موسی الرضا در پایه پرچم ها در سطح شهر و ۲۵۰ عدد پرچم نیز در خیابان‌های آزادگان و خیام نصب شد. 
 
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین تصریح کرد: از دیگر فعالیت های تبلیغاتی این سازمان نصب ۱۰ عدد کتیبه عرضی می باشد که  به صورت یکپارچه به مفاهیم برگرفته از احادیث امام رضا (ع)، اشعار و پیام‌های زیبا امام رضایی مزین شده است.
 
منجم با اشاره به تعویض پرچم پایه بلند استان خاطرنشان کرد: این پرچم به رنگ سبز است که با نوشته السلام علیک یا علی بن موسی الرضا به اهتزاز درآمده است.
وی اضافه کرد: با توجه به موقعیت مکانی میدان سرداران بنرهای تبریک این ایام بر روی سازه های دایره ای میدان نصب شد.
 
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین بیان کرد: تعداد ۴۸ پرچم شش تایی نیز به مناسب دهه کرامت در نقاط مختلف شهر جانمایی شد.
 
وی ادامه داد: مانند سایر مناسبت های ملی و مذهبی در این دهه نیز نورپردازی بر روی جداره المان میدان مینودر با طرح امام رضا(ع) اکران می شود.
 
منجم یادآور شد:در راستای شور و نشاط شهروندان علاوه بر این فضاسازی ها، تمام نورپردازی های سطح شهر در این دهه روشن خواهد شد.  
 
انتهای پیام/

تصاویر مرتبط