پنجشنبه ۱۴۰۲/۰۱/۱۰

منجم، خبر داد:

بهسازی ۳۰۰ تابلوی شناسایی معابر در سال گذشته

منجم، مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین گفت: ۳۰۰ تابلوی شناسایی معابر توسط این سازمان در سال گذشته بهسازی شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان زیباسازی شهرداری قزوین؛ علیرضا منجم افزود: طی بازدیدهای انجام شده کارشناسان در معابر فاقد تابلوهای شناسایی، ۳۰۰ تابلو به دلیل مفقودی یا فرسودگی بهسازی یا اصلاح شد.

 

او تصریح کرد: ۹تابلوی معابر نیز در بلوارهای مرحوم کریمی راد، نخبگان، مرحوم آیت اللَّه باریک بین نصب شد

.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین اضافه کرد: همچنین ۱۰۰ تابلو در سطح مناطق، به درخواست شهروندان در سامانه ۱۳۷ یا با مراجعه حضوری آنان اصلاح و بهسازی شد.

 

منجم با اشاره به نصب تابلوهای اعلانات  دیواری در برخی محلات خاطرنشان کرد: در این راستا ۱۵ مورد تابلوی اعلانات دیواری و ۱۰ مورد تابلو اعلانات پایه دار جهت نصب پوسترهای تبلیغاتی و اعلامیه های تسلیت جانمایی و نصب شد.

 

وی ادامه داد: توجه به تابلوهای شناسایی معابر در ارائه خدمات امدادی، اجتماعی و شهری بسیار اهمیت دارد و از این رو ساماندهی و تعویض تابلوهای سطح منطقه به‌منظور رفاه حال شهروندان و جلوگیری از سردرگمی آنان برای ما از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

 

منجم افزود:در سال گذشته تعداد ۲۱۰ مورد تابلوهای پایه دار معرفی کوچه ها و معابر در سطح شهر نصب شد.

 

وی نصب ۳۰۰ مورد تابلوی دیواری معابر، ۲۰۰ مورد تابلوهای کنگره ای معرفی شهدا را از دیگر اقدامات این سازمان در سال گذشته اعلام کرد.

 

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین اذعان کرد: اصلاح بیش از ۲۰۰ مورد شبرنگ مخدوش شده و رنگ آمیزی بیش از ۵۰۰ مورد تابلوهای شناسایی پایه دار معابر نیز توسط این سازمان در سال گذشته انجام شده است.

 

وی از شهروندان خواست:در صورت مشاهده عدم وجود تابلوهای شناسایی معابر، افتادن یا سرقت تابلوها با سامانه ۱۳۷ تماس گرفته تا این سازمان نسبت به اصلاح و بهسازی این تابلوها اقدام نماید.

 

منجم اظهار امیدواری کرد:با نصب تابلوهای نامگذاری معابر شهری بتوانیم بخشی از مشکلات شهروندان و همچنین دستگاه های خدمت رسان و امداد رسان در مواقع ضروری را رفع کنیم.

 

 

تصاویر مرتبط