چهارشنبه ۱۴۰۱/۰۴/۰۸

در سه ماه نخست امسال صورت گرفت؛

پاسخگویی به69 پیام مردمی۱۳۷ در سازمان زیباسازی قزوین

سرپرست سازمان زیباسازی شهرداری قزوین از پاسخگویی به ۶۹ پیام مردمی۱۳۷ در این سازمان طی سه ماه نخست سال جاری خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان زیباسازی شهرداری قزوین؛ علیرضا منجم اظهار کرد: این سازمان توجه به سیمای شهر و ایجاد فضای سالم برای شهروندان و درخواست های آنان را از وظایف خود می داند.

او تصریح کرد: به همین منظور ایجاد نشاط اجتماعی، تلطیف فضای محیط شهری و حذف نازیبایی های بصری را با هدف رضایتمندی شهروندان در دستور کار خود قرار داده ایم.

سرپرست سازمان زیباسازی شهرداری قزوین خاطرنشان کرد: در همین راستا سازمان زیباسازی در سه ماه نخست امسال به ۶۹ پیام مردمی از سامانه۱۳۷ پاسخ داد.

منجم ادامه داد: در این مدت ۴۷ پیام مربوط به اصلاح، بازسازی و تعویض تابلوهای معابر بود که این مهم انجام شد.

او با توجه به سایر درخواست های شهروندان بیان کرد: تامین روشنایی و بازسازی سازه‌های نوری۶ مورد، شست وشوی پل عابر۳ مورد، جمع آوری نازیبایی های بصری۸ مورد، تعمیر مبلمان شهری۲ مورد و رنگ آمیزی ۳ مورد و... از جمله درخواست شهروندان بود که توسط سازمان زیباسازی نسبت به انجام آن اقدام شد.

پایان پیام

تصاویر مرتبط