پنجشنبه ۱۴۰۰/۰۹/۱۸

قاسمی،

به مناسبت گرامیداشت روز پرستار شهر آماده سازی شد

داریوش قاسمی مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین عنوان کرد: به مناسبت فرارسیدن میلاد باسعادت اسوه صبر و بردباری حضرت زینب کبری(س) و گرامیداشت روز پرستار فضای شهر آماده سازی و آذین بندی شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان زیباسازی شهرداری قزوین، قاسمی مدیرعامل این سازمان گفت: با توجه به شرایط بحران سال های اخیر و شیوع ویروس منحوس کووید 19 شرایط شغلی و فضای زندگی برای تمام مردم به ویژه پرستاران و کادر درمان سخت شد؛ از همین رو باید برای قدردانی از زحمات این قشر تلاش شود.

این مسئول بیان کرد: همزمان با فرارسیدن سالروز میلاد با سعادت حضرت زینب کبری(س)، بانوی صبر و پایداری و گرامیداشت روز پرستار، سازمان زیباسازی شهرداری قزوین نسبت به آماده سازی شهر اقدام کرده و بخشی از فضای تبلیغات محیطی شهر را به این موضوع اختصاص داده است.

این مدیر شهری افزود: طراحی ،چاپ و نصب بنر بر روی سازه های تبیلغات محیطی به همین مناسبت از دیگر اقدامات سازمان زیباسازی شهرداری قزوین بوده است.

قاسمی خاطرنشان کرد: سازمان زیباسازی شهرداری قزوین با همکاری دانشگاه علوم پزشکی نسبت به تجلیل از پرستاران به مناسبت گرامیداشت روز پرستار پرداخته است.

وی یادآور شد: اختصاص فضای تبلیغاتی به دانشگاه علوم پزشکی برای تجلیل از پرستاران و احیای نام شهدای مدافع سلامت از سوی مجموعه مدیریت شهری صورت گرفته است.

 

تصاویر مرتبط