شنبه ۱۳۹۴/۰۲/۰۵

ميزاني، مديرعامل سازمان زيباسازي شهرداري قزوين خبر داد؛

نصب آبنماي نوري در خيابان فردوسي و آذين بندي دائمي خيابان شهرداري قزوين

در راستاي ارتقاي کيفيت محيط شهري و تقويت منظر شبانه شهر، المان آبنماي نوري در خيابان فردوسي شمالي و مجموعه گوي‌هاي نوراني در خيابان شهرداري قزوين نصب شد.

 

سعيد ميزاني، مديرعامل سازمان زيباسازي شهرداري قزوين گفت:در راستاي ارتقاي کيفيت محيط شهري و تقويت منظر شبانه شهر، المان آبنماي نوري در خيابان فردوسي شمالي و مجموعه گوي‌هاي نوراني در خيابان شهرداري قزوين نصب شد.

به گزارش روابط عمومي سازمان زيباسازي شهرداري قزوين؛ ميزاني افزود:با توجه به تعدد مناسبت‌هاي ملي و مذهبي در طول سال، رويکرد سازمان در آذين بندي مناسبتي شهر، استفاده بيشتر از آذين بندي دائمي است.
 
وي اجراي دقيق و منظم، استفاده از مصالح کم مصرف، بادوام و ماندگار، کاهش هزينه هاي نصب و جمع آوري مداوم و در نهايت کاهش زمان اقدام را از مزاياي اين رويکرد جديد در حوزه آذينبندي شهر بيان کرد.
 
اين مسوول ادامه داد: پس از تجربه موفق نصب چراغ هاي باراني در محورهاي عدل و مدرس و بازخورد مثبت آن در بين شهروندان، طراحي و استفاده از طرح هاي مختلف نوري با تاکيد هيئت مديره در دستور کار سازمان قرار گرفت.
 
ميزاني درباره  مشخصات فني مجموعه گوي هاي نوراني و المان آبنماي نوري که در نوروز سال جاري به بهره برداري رسيد، افزود: ريسه بکار رفته در هر دو مجموعه از نوع LED سوزني با مصرف انرژي بسيار اندک و تعداد گوي هاي نصب شده در خيابان شهرداري 50 عدد مي‌باشد.


پايان پيام

 

تصاویر مرتبط