سه‌شنبه ۱۳۹۸/۰۶/۱۲

قاسمی:

خیابان مولوی به نیمکت های دو نفره و تک نفره تجهیز شد

داریوش قاسمی، مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین گفت: نصب و جانمایی مبلمان شهری وظیفه ذاتی این سازمان است، از همین رو نسبت به تأمین تجهیزات شهری از جمله نیمکت می کند.

به گزارش روابط عمومی سازمان زیباسازی شهرداری قزوین؛ قاسمی گفت: مبلمان شهری به مجموعه وسیعی از وسایل، اشیاء، دستگاه ها، نمادها و عناصری گفته می‌شود که چون در فضای باز شهر نصب شده، جنبه استفاده عمومی دارد به همین دلیل به آن ها مبلمان شهری گفته می شود.

وی ادامه داد: تجهیز معابر پیاده با مبلمان شهری با هدف آسایش بیشتر شهروندان و با توجه به عدم تعارض با فعالیت ها و کاربری های اطراف و عبور افراد و با رعایت فواصل مناسب و توجه به شرایط محیط و میزان استفاده کاربران انجام می شود.

این مسئول عنوان کرد: در طراحی این نیمکت ها نیاز شهروندان، هماهنگی آن با فضای شهری و همچنین ابعاد معابر پیاده در بافت مرکزی شهر قزوین مدنظر قرار گرفته شده است.

وی افزود: مصالح بتن الیافی با رنگ روشن با توجه به مقاومت در برابر شرایط محیطی و همچنین تأمین آسایش در فصل های سرد و گرم برای ساخت نیمکت ها انتخاب شده است.

قاسمی خاطرنشان کرد: طراحی یکپارچه این محصول ضمن افزایش زیبایی بصری، باعث افزایش طول عمر آن شده و نصب آنرا ساده تر و مطمئن تر ساخته است. 

این مسئول گفت: در مجموع تاکنون  تعداد 37 عدد نیمکت دونفره در محور مولوی نصب شده و طی روزهای آینده معابر دیگر نیز با این مبلمان تجهیز خواهد شد.

پایان پیام.

تصاویر مرتبط