یکشنبه ۱۳۹۸/۰۶/۲۴

رئیس اداره مبلمان و تبلیغات محیطی اراک؛

قزوین در زمینه زیباسازی شهری خوش درخشیده است

توانا، رئیس اداره مبلمان و تبلیغات محیطی معاونت سیما و منظر شهری شهرداری استان مرکزی در بازدید از سازمان زیباسازی شهرداری قزوین گفت: قزوین علاوه بر توسعه و رونق شهری در سال های اخیر در زمینه زیباسازی شهری خوش درخشیده که حاکی از توانمندی در بحث مدیریت شهری است.

به گزارش روابط عمومی سازمان زیباسازی شهرداری قزوین،  مجید توانا رئیس اداره مبلمان و تبلیغات محیطی معاونت سیما و منظر شهری شهرداری استان مرکزی که به همراه تعدادی از کارکنان این اداره از سازمان زیباسازی شهرداری قزوین بازدید کردند، در این دیدار بیان کرد: یکی از عناصر مهم زیباسازی شهری که در قزوین به چشم می خورد جانمایی متناسب بیلبورد ها و سازه های تبلیغاتی است که با رعایت استاندارد ها صورت گرفته است.

وی ادامه داد:  مبلمان شهری قزوین نیز به عنوان یکی از عناصر مهم شهری قابل توجه است، زیرا متناسب با شرایط محیطی و جغرافیای با استفاده از مصالح با کیفیت ساخته شده و می توان با قاطعیت گفت که این مبلمان بر اساس نیاز معابر و محدوده مختلف جانمایی شده و تمام سطح شهر را پوشش داده است.

این مسئول  به سازه های نوری قزوین هم اشاره و تصریح کرد: نورپردازی  شهری قزوین مورد توجه بسیاری از شهرها قرار گرفته است، ایده پردازی و خلاقیت در حوزه نورپردازی  قزوین قابل توجه و تقدیر است. این نورپردازی ها علاوه بر افزایش زیبایی بصری سطح شهر موجب  تأمین امنیت و رفاه شهروندان هم می شود.

توانا از سیاست گذاری صحیح مجموعه مدیریت شهری قزوین در حوزه زیباسازی شهری ابراز رضایت کرد و گفت: تعامل و همکاری میان نهادهای مختلف، دستگاه های اجرایی و خدمات رسان دو عامل مؤثر در پیشرفت امور است. این دو عنصر را می توان در قزوین مشاهده کرد که موجب رشد و توسعه زیباسازی شهری شده است.

رئیس اداره مبلمان و تبلیغات محیطی معاونت سیما و منظر شهری شهرداری اراک خاطرنشان کرد:  امید است این دیدار موجب تبادل نظر میان دو حوزه شهری شود و ما بتوانیم از تجارب قزوینی ها در زمینه زیباسازی شهری بهرمند شویم، همچنین بتوانیم در زمینه زیباسازی از ایده پردازی کارشناسان و توانایی هنرمندان قزوین هم استفاده کنیم.

 

 

تصاویر مرتبط