یکشنبه ۱۳۹۸/۰۶/۲۴

در شهریور ماه سال جاری صورت گرفت؛

بازدیدکارکنان معاونت سیما و منظر شهری اراک از سازمان زیباسازی شهرداری قزوین

رئیس اداره مبلمان و تبلیغات محیطی معاونت سیما و منظر شهری اراک به همراه جمعی از کارکنان این معاونت از سازمان زیباسازی شهرداری قزوین، پروژه های در دست اجرای سازمان، ابنیه تاریخی قزوین و ... بازدید کردند و به تبادل نظر با کارکنان سازمان زیاسازی شهرداری قزوین پرداختند.

به گزارش روابط عمومی سازمان زیباسازی شهرداری قزوین، حسن حسن دوست معاون سازمان زیباسازی شهرداری قزوین در این دیدار به اجرای پروژه های مختلف توسط این سازمان اشاره و بیان کرد:  نورپردازی در سطح شهر قزوین به بهترین شکل ممکن صورت گرفته است و می توان گفت که تمام تقاطع ها، معابر، تقاطع های غیر همسطح، میادین و بوستان های سطح شهر نورپردازی صورت گرفته است.

وی ادامه داد: در بحث ابزاری های تبلیغاتی هم سازمان زیباسازی شهرداری قزوین نسبت به برون سپاری برخی از ابزارها از جمله بیلبورد ها و عرشه پل ها اقدام کرده است که هم جنبه درآمدزایی دارد و هم برای سازمان بهینه می باشد. همچنین برخی از ابزارها برای استفاده مناسبتی تحت اختیار سازمان است.

این مسئول افزود: از دیگر اقدامات مهم سازمان زیباسازی شهرداری قزوین نصب و جانمایی مبلمان شهری از جمله نیمکت های بتنی است که علاوه بر تأمین رفاه شهروندان موجب افزایش زیبایی بصری شده، همچنین این نیمکت ها متناسب با موقعیت جغرافیایی و با استفاده از مصالح مستحکم و مقاوم ساخته شده است.

معاون سازمان زیباسازی شهرداری قزوین عنوان کرد: المان های سطح شهر قزوین هم توسط هنرمندان برجسته ملی ساخته شده اند که هر یک از آن ها متناسب با نام میادین و یا مناسبت های مختلف ملی و مذهبی به صورت موقت و دائمی در سطح شهر نصب شده است.

حسن دوست به اجرای نقاشی دیواری ها و کاشی نگارهای اجرا شده بر روی دیوارهای سطح شهر هم اشاره و تصریح کرد: ارتقای سطح زیبایی بصری در سیما و منظر شهری در اولویت امور مجموعه مدیریت شهری قرار دارد، از همین رو سازمان زیباسازی شهرداری قزوین نسبت به برگزاری جشنواره های هنری اقدام کرده و تعداد زیادی از دیوار های سطح شهر را با نقاشی دیواری  و کاشی نگاره  تزیین کرده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: اگرچه قزوین از ظرفیت های گردشگری بالایی برخوردار است، اما باز هم بایدبرای جذب گردشگر و رونق صنعت گردشگری به عنوان یک صنعت پاک و درآمدزا تلاش کرد. افزایش زیبایی شهر و تبلیغات فرهنگی بر روی سازه های تبلیغاتی خارج شهر می تواند به این هدف جامه عمل بپوشاند.

 

 

 

 

تصاویر مرتبط