شنبه ۱۳۹۸/۰۶/۲۳

مدیرعامل سازمان زیباسازی سطح شهر خبر داد؛

نصب نیمکت های سنگی درمعابر سطح شهر

قاسمی، مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین گفت: به منظور افزایش رفاه حال شهروندان و جلب رضایت آنان 23 نیمکت سنگی در قالب مبلمان شهری در خیابان هلال احمر توسط سازمان زیباسازی شهرداری قزوین نصب شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان زیباسازی شهرداری قزوین؛ داریوش قاسمی مدیرعامل این سازمان با اشاره به اهمیت تجهیز خیابان های سطح شهر به مبلمان شهری مناسب تصریح کرد: باتوجه به اهمیت و ضرورت افزایش سطح رفاه وارائه خدمات به شهروندان در فضاهای عمومی شهر، نصب سری جدید مبلمان شهری در معابر سطح شهر در دستور کار سازمان زیباسازی شهرداری قزوین قرار گرفته که از ابتدای سال جاری در حال اقدام و اجرا است. ‌

وی در ادامه افزود: در این طرح که از سوی کارشناسان سازمان زیباسازی شهرداری قزوین به اجرا در آمده است، 20 نیکمت سنگی دو نفره و 3 نیمکت تک نفره در خیابان هلال احمر که یکی از قدیمی‌ترین و پر ترددترین  خیابان های سطح شهر است جانمایی و نصب شد. 

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین بیان کرد: نصب صندلی های سنگی علاوه بر افزایش رفاه حال شهروندان به عنوان مبلمان شهری نسبت به سایر سازه های چوبی و فلزی ماندگارتر بوده  و موجب افزایش سطح زیبایی بصری در سطح شهر  فضای دیداری شهر شده است.

قاسمی همچنین یادآور شد:  مبلمان شهری به عنوان یکی از مهم ترین عناصر شهری مورد توجه شهروندان قرار دارد که باید با رعایت استاندارد های لازم احداث و در  دسترس شهروندان قرار گیرد. ارائه خدمات شهری به شهروندان در هر حوزه ای رأس امور مجموعه مدیریت شهری است؛ از همین‌رو سازمان زیباسازی شهرداری قزوین هم نسبت به این موضوع توجه داشته و همواره در راستای انجام وظایف سازمان اقدام می کند. نصب نیمکت های سطح شهر هم یکی از مهم ترین اقدامات این سازمان در حوزه تأمین رفاه شهروندان است.

این مسئول یادآور شد: سایر معابر سطح شهر هم در دست اقدام است و به زودی به نیمکت های تک نفره و دو نفره مجهز خواهد شد تا شهروندان بتوانند از این امکانات بهرمند شوند. یکی دیگر از معابر در دست اجرا خیابان حیدری است که به زودی به نیمکت های سنگی مجهز می شود.

 

 

تصاویر مرتبط