شنبه ۱۴۰۲/۱۰/۰۲

منجم خبر داد:

طراحی و اجرای نقاشی بر روی دیوارهای مدرسه استثنایی میثاق توسط سازمان زیباسازی

منجم مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین از طراحی و اجرای نقاشی بر روی دیوارهای مدرسه استثنایی میثاق واقع در بلوار آزادگان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان زیباسازی شهرداری قزوین؛ عليرضا منجم اظهار کرد: یکی از طرح های خلاقانه ای که سازمان زیباسازی در چند سال اخیر دنبال می کند طراحی، نقاشی و رنگ آمیزی دیوارهای فرسوده در راستای زیبایی و منظر شهری می باشد.
وی افزود: بر همین اساس با توجه به نیاز دیوارهای بیرونی مدرسه استثنایی میثاق به اجرای طراحی و نقاشی و ایجاد فضای پرشور و نشاط برای این کودکان، نقاشی آن توسط هنرمند بومی از ابتدای آذرماه آغاز شد.
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین تصریح کرد: این نقاشی دیواری به مساحت ۳۰۰ مترمربع و به مدت یک ماه طراحی و اجرا شد و در حال حاضر در معرض دید شهروندان قرار گرفت.
وی گفت: طراحی و اجرای نقاشی های دیواری بر روی دیوارهای مدارس از جمله رویکردهای این سازمان می باشد که بر اساس اولویت اجرا می شود.
منجم در پایان یادآورشد: از آنجایی که فضای شهری همواره مکان و بستر مناسبی برای توجه عامه مردم به مسائل فرهنگی و اجتماعی است نقاشی دیواری نیز به عنوان عنصر مهمی در این زمینه می‌تواند بسیار کارآمد و تأثیرگذار باشد.

تصاویر مرتبط