سه‌شنبه ۱۴۰۲/۰۸/۳۰

منجم، مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین خبر داد:

نصب بنرهای اطلاع رسانی ممنوعیت استفاده از داربست ها و تابلوهای تبلیغاتی در سطح شهر

منجم مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین گفت: نصب هر گونه تابلوی معرف کاربری، تبلیغاتی و اطلاع رسانی در ریفوژ میانی معابر عمومی، پیاده روها و فضای سبز در سطح شهر ممنوع است.

به گزارش روابط عمومی سازمان زیباسازی شهرداری قزوین؛ علیرضا منجم اظهار کرد: ممنوعیت نصب داربست های تبلیغاتی و اطلاع رسانی در سطح شهر به دلیل خطرات احتمالی برای شهروندان و همچنین ایجاد آشفتگی و آلودگی های بصری در شهر می باشد.
وی افزود: در همین راستا جهت اطلاع عموم شهروندان، بنرهای اطلاع رسانی ممنوعیت استفاده از داربست ها و تابلوهای تبلیغاتی در سطح شهر نصب شده است.
وی تصریح کرد: برخی از شهروندان اقدام به نصب داربست و تابلوهای تبلیغاتی در معابر عمومی می کنند که به منظور جلوگیری از خطرات احتمالی این داربست ها و همچنین نازیبا شدن فضای بصری شهر نصب هرگونه بنر و داربست های تبلیغاتی در سطح شهر و معابر عمومی از سوی تمامی مراکز دولتی، خصوصی، واحد‌های صنفی، تولیدی، توزیعی، خدماتی، اداری، بانک‌ها و ... در معابر عمومی شهر ممنوع می باشد، که در صورت مشاهده اینگونه داربست ها و تابلوهای تبلیغاتی، سازمان زیباسازی نسبت به جمع‌آوری آنها اقدام خواهد کرد.
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین خاطرنشان کرد: نصب خودسرانه داربست ها و تابلوهای تبلیغاتی باعث ایجاد هرج و مرج در فضای اطلاع رسانی شهری و محیطی و برخلاف قوانین و مقررات است.
منجم در پایان تاکید کرد: در صورت عدم توجه شهروندان در نصب داربست ها و تابلوهای تبلیغاتی از طریق مراجع قانونی با شخص یا اشخاص خاطی برخورد می شود.

تصاویر مرتبط