دوشنبه ۱۴۰۲/۰۴/۱۲

قزوین رنگ و بوی غدیر گرفت

قزوین با فضاسازی شهری به استقبال عید غدیر رفت

منجم مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین از فضاسازی شهری به مناسبت دهه امامت و ولایت خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان زیباسازی شهرداری قزوین؛ عليرضا منجم ضمن تبریک اعیاد قربان و غدیر و هفته ولایت گفت: با هدف ایجاد فضای شاد و مفرح برای شهروندان در این ایام، سازمان زیباسازی اقدام به چراغانی و آذین بندی بیشتر معابر، میادین و پل ها کرده است.


وی با اشاره به اینکه سازمان زیباسازی در راستای وظایف فرهنگی خود امسال به صورت ویژه تر اقدام به فضاآرایی شهر کرده است تصریح کرد: اهتزاز پرچم های بلند، نصب بنرهای فرهنگی و تبلیغی، نصب ریسه های رنگی از جمله اقدامات این سازمان است.


مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین با اشاره به سایر اقدامات این سازمان در اعیاد قربان و غدیر اظهار کرد: نصب بیش از ۱۰۰۰ عدد پرچم در عرشه پل ها، ۲۰ هزار متر پرچم های رنگی و سبز در معابر سطح شهر، نصب ۱۰ سازه و المان با موضوع غدیر و نصب ۴ المان مناسبتی ویژه ایام قربان و غدیر در معابر و میادین توسط این سازمان انجام شده است.


وی ادامه داد: همچنین به مناسبت عید غدیر ۲۰ سازه نوری با مضمون " علی" بر روی پایه چراغ های بلوار شهید لشگری و خیابان طالقانی جانمایی و نصب شد.


منجم خاطرنشان کرد: امسال خیابانهای شهدا، راه آهن، طالقانی، میدان آزادی و نواحی شهری به صورت ویژه فضاسازی شده است.


مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین با اشاره به اجرای طرح سادات محله در امامزاده حليمه خاتون(س) خاطرنشان کرد: در این طرح اهالی و شهروندان برای عرض تبریک به منازل سادات در محله امامزاده حليمه خاتون(س) می روند.


وی افزود: همچنین این سازمان اقدام به نصب بنرهای فرهنگی با موضوع قربان و غدیر بر روی بیلبوردهای شهری و تابلوهای پل های عابرپیاده، لایت باکس ، فیکسچر و.... کرده است.


منجم با اشاره به اکران لوگوی غدیر در میدان مینودر گفت: این لوگو با مضمون "غدیر روز شادی" و به رنگ سبز بر روی جداره میدان مینودر اکران شد.


وی یادآور شد: علاوه بر اقدامات انجام شده، چراغانی ها و نورپردازی های ثابت شهر نیز همزمان با شب عید سعید غدیر روشن خواهد شد و فضای دیدنی، شاد و مفرح برای شهروندان ایجاد می شود.

 

انتهای پیام/

تصاویر مرتبط