سه‌شنبه ۱۴۰۲/۰۳/۰۲

منجم خبر داد:

فضاسازی شهری به مناسبت گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر

منجم، مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین از فضاسازی شهری همزمان با فرا رسیدن سوم خرداد ماه، سالروز آزادسازی خرمشهر، روز ملی مقاومت، ایثار و پیروزی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان زیباسازی شهرداری قزوین؛علیرضا منجم ضمن گرامیداشت فرا رسیدن سالروز آزادسازی خرمشهر گفت: خرمشهر نماد مقاومت و ایثار است و فتح این شهر یکی از افتخارات بزرگ نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

 
وی افزود: آزادسازی خرمشهر از مهمترین اهداف عملیات بیت المقدس در سال۶۱ در جنگ تحمیلی عراق با ایران بود که این شهر پس از ۵۷۸ روز از اشغال رژیم بعث عراق آزاد شد.
 
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین تصریح کرد:همزمان با فرا رسیدن ایام غرورآفرین  آزادسازی خرمشهر توسط دلاورمردان هشت سال دفاع مقدس این سازمان اقدام به فضاسازی شهر با مضمون فتح خرمشهر کرده است.
 
منجم خاطرنشان کرد: چاپ و نصب بنر بر روی سازه های تبلیغاتی و آویز ریسه های پرچم و اهتزار پرچم ایران بر روی عرشه پل ها، میادین و معابر پرتردد ، نورپردازی با استفاده از لوگو پروژکتور با موضوع فتح خرمشهر بر روی جداره المان مینودر از جمله اقدامات سازمان زیباسازی به مناسبت گرامیداشت این ایام است. 
 
انتهای پیام/

تصاویر مرتبط