پنجشنبه ۱۴۰۲/۰۲/۱۴

منجم خبر داد:

بهره برداری از چند طرح سازمان زیباسازی به مناسبت هفته شوراها

علیرضا منجم، مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین از افتتاح و بهره برداری چند پروژه این سازمان به مناسبت هفته شوراهای اسلامی شهر و روستا با حضور شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان زیباسازی شهرداری قزوین؛ منجم با اشاره به عناوین پروژه های به بهره برداری رسیده اظهار کرد: رونمایی از ۸۵ تابلو نوری فرماندهان شهید دوران دفاع مقدس بر روی پل امام رضا(ع) و ده سردیس  مفاخر قزوین در میدان آزادی و خیابان شهدا از جمله طرح هایی بود که به بهره برداری رسید.

وی تصریح کرد: همچنین از نصب ۳۰۰ سازه نوری ثابت و نورپردازی در محورهای خیابان طالقانی، فلسطین، اصفهان، میدان مینودر، میدان آزادی و نواحی منفصل دانش، چوبیندر، اسماعیل آباد و اندیشه و المان نماز در میدان آزادی رونمایی شد.

مديرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین با اشاره به ظرفیت گردشگری قزوین خاطرنشان کرد: بر این اساس این سازمان اقدام به نصب  تابلوهای آثار و بناهای تاریخی شهر قزوین و دیوار کتاب بر روی دیوار مدرسه قوام در خیابان خیام با هدف معرفی و جذب گردشگر و تشویق شهروندان به مطالعه نمود.

منجم اجرای ۱۵ تابلوی کاشی نگاره از بناهای تاریخی و گردشگری شهر قزوین را از طرح های شاخص سازمان دانست و افزود: اجرای این کار برای اولین بار در پیاده راه فرهنگی و هنری میدان آزادی(سبزه میدان) توسط هنرمندان بومی انجام شد که مورد استقبال شهروندان قرار گرفت.

وی در خاتمه گفت: همچنین به مناسبت روز ملی شوراها از تعداد ۶ نقاشی دیواری، بهسازی و پاکسازی و رنگ آمیزی ۲۰ هزار مترمربع از دیوار نوشته های سطح شهر رونمایی شد.