چهارشنبه ۱۴۰۲/۰۱/۱۶

منجم خبر داد:

پاسخگویی سازمان زیباسازی به ۴۷۵ پیام مردمی سامانه ۱۳۷ در سال گذشته

منجم، مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین گفت: سازمان زیباسازی در سال گذشته به ۴۷۵ پیام مردمی در سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری پاسخ داده است.

به گزارش روابط عمومی سازمان زیباسازی شهرداری قزوین؛منجم با اعلام خبر افزود:از مجموع پیام‌های ارجاع شده به این سازمان پاکسازی دیوارنویسی با ۱۳۹ مورد و نصب تابلوهای شناسایی معابر و کوچه ها با۱۱۱ مورد و تعمیر و تعویض تابلوهای فرسوده با ۹۸ مورد به ترتیب بیشترین مطالبات مردمی بود.

 

وی تصریح کرد: 23 مورد از پیامهای مردمی مربوط به تعمیر روشنایی، ۲۹ مورد مربوط به نصب تابلوهای راهنمایی کوچه ها،۲۳ مورد مرمت و تعمیر مبلمان شهری، ۲۵مورد جمع آوری تابلوهای زوائد بصری، ۹ مورد نصب مبلمان شهری،۵ مورد مرمت المان شهری و ۴ مورد مربوط به شست وشوی پل عابر پیاده بود که مورد رسیدگی قرار گرفت.

 

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین با اشاره به حجم پیام ها و مطالبات مردمی؛آن را نشانه مشارکت شهروندان و اعتماد آنان به مدیریت شهری دانست و خاطرنشان کرد:امیدواریم با استفاده از تمامی پتانسیل های خود در راستای مرتفع ساختن موانع و مشکلات شهروندان قدمهای موثری برداریم.

 

انتهای پیام/

 

تصاویر مرتبط