چهارشنبه ۱۴۰۲/۰۱/۱۶

منجم خبر داد:

آذین بندی شهر با بیش از ۵ هزار و۵۰۰ متر ریسه سوزنی و نئوفلکسی در نوروز ۱۴۰۲

منجم مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین از آذین بندی شهر با ۵ هزار و۵۰۰ متر ریسه سوزنی و نئوفلکسی در ایام نوروز جهت نورپردازی شهر خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان زیباسازی شهرداری قزوین؛علیرضا منجم افزود:همزمان با فرا رسیدن ایام نوروز آذین بندی میادین،خیابان‌ها و عرشه پل های غیرهمسطح با ۵ هزار و ۵۰۰ متر ریسه سوزنی و نئوفلکسی انجام شد.

 

او با اشاره به فضای متفاوت امسال شهر با سالهای گذشته اظهار کرد:سازمان زیباسازی امسال تلاش کرد تا با نصب سازه های نوری و ریسه های سوزنی و نئوفلکسی علاوه بر تامین روشنایی در میادین از جمله میدان دفاع مقدس، میدان مادر، سبزه میدان، میدان گلها و خیابان اصفهان(ایران گاز ) و پلهای عابر پیاده بلوار شهید سلیمانی، بلوار میرعماد بالاتر از پل عمران نرسیده به پل سرداران و چهار راه ولیعصر نسبت به ایجاد شور و نشاط و انگیزه در بین شهروندان اقدام کند.

 

منجم گفت: در ایام نوروز مناطق کم برخوردار را نیز مورد توجه قرار دادیم به طوری که در راستای شادابی و توجه به زیباسازی نواحی اقدام به آذین بندی و نورپردازی بیشتر نواحی منفصل شهری شامل چوبیندر، دانش و شهرک اندیشه کردیم.

 

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین تصریح کرد: نور یکی از نشانه های سرزندگی و آرامش است و با توجه به اینکه شب بخش مهمی از زمان زندگی مردم را به خود اختصاص می دهد امسال با هدف ارتقا سیما و منظر شهری از ریسه های سوزنی و نئوفلکسی بیشتری برای آذین بندی استفاده شد.

 

انتهای پیام/